Liiton yhteystiedot (edunvalvonta, jäsenyys, työttömyyskassa ja muut asiat)

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry

Puhelin vaihteeseen: 010 77031

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry

Puhelin vaihteeseen: 010 77031

Sisä-Suomen aluetoimisto

Rautatienkatu 10, 33100 Tampere

p. 0107703620

sisa-suomi@jhl.fi

toimisto avoinna arkisin klo 9-15.

Yhdistyksemme asianhoitajana toimii Helena Marin-Kokkonen

helena.marin-kokkonen@jhl.fi

Keski-Suomen hyvinvointialojen ammattilaiset JHL ry, 433

puh. numero on 0449872372 tai yhdistys433@gmail.com

Seuraa meitä myös Facebookissa: Keski-Suomen JHL yhdistys 433. Käy tykkäämässä meistä, niin näet julkaistut tiedotteet!

Yhdistyksemme historiaa

VAL 121:stä VEHY.JHL ja lopuksi K-S.HYVAL.JHL.ry

VAL 121 perustettiin maaliskuun 31. päivä 1946 lähinnä talonmiesten toimesta Valtion viranhaltijain ja työntekijäin liiton osasto nro 8, joka tunnettiin vielä vähän aikaa sitten Valtion erityispalvelujen ammattiliitto VAL:n osastona 121. Kuten taloudessa myös ammattiyhdistysliikkeessä on melko lyhyen ajan sisällä tapahtunut integroitumiskehitystä, voimia on pyritty kokoamaan yhteen. Vuonna 2006 VAL ja osasto 121 ovat historiaa. Julkisia palveluja tuottaville aloille syntyi uusi ja iso julkisten ja hyvinvointialojen liitto – JHL.

JHL:ssä on 225 000 jäsentä ja se on SAK:n suurin jäsenliitto. Entinen VAL nro 121 muuttui nyt Valtion erityiskoulujen henkilöstön yhdistykseksi VEHY nro 433. Ammattiosastosta tuli yhdistys.

Kurssitarjonta muuttui radikaalisti, enää ei ole ensisijaisesti vapaa-ajan viettoon keskittyviä kursseja vaan tiivistä opiskelua pääsääntöisesti uudessa koulutuspaikassa Raseborg-opistolla Karjaalla ja alueellisia kursseja. Jyväskylään saatiin oma aluetoimisto ja jäsenetuna jäsenille matkavakuutus.

Vuonna 2009 VEHY nro 433 tehtiin nimenmuutos. Yhdistyksestä tuli Keski-Suomen hyvinvointialojen ammattilaiset JHL ry nro 433. Muutos johtuu siitä että yhdistykseen kuuluu ja jatkossa tulee liittymään enenevissä määrin henkilöstöä myös muista kuin valtion erityiskouluista. Yhdistyksessä on tällä hetkellä n. 500 jäsentä. Jäsenemme työskentelevät valtion erityiskouluilla, Keski-Suomen alueella toimivissa yksityisen sosiaalisen- ja terveyspalvelualan laitoksissa sekä yksityisellä opetusalalla.

Tervetuloa Keski-Suomen hyvinvointialojen ammattilaiset JHL ry 433-sivuille!

Sivuiltamme löydät ajankohtaiset asiat ja tapahtumat sekä mainintoja menneistä tapahtumista.

Yhteystiedot  kohdasta voit laittaa meille viestiä ja mikäli yhteystietosi muuttuvat, ilmoita siitä meille!

Käy tykkäämässä meistä Facebookissa, Keski-Suomen JHL ry 433. Näin saat tiedotteita myös Facebookin kautta!

terveisin hallitus

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.